آغاز به كار دومين كنفرانس ملي فيزيولوژي گياهي ايران در یزد


یزدفردا"در ابتدای مراسم رییس دانشگاه یزد با خوشامدگویی به شرکت کنندگان، به معرفی شهر یزد و جلوه جذاب و دیدنی طبیعت در این دیار پرداخت. آقای دکتر سید علی محمد میبدی در ادامه با قدردانی از تمامی دست اندرکاران برگزاری این کنفرانس ابراز امیدواری کرد دانشگاه یزد بتواند میزبان خوبی برای دومین کنفرانس ملی فیزیولوژی گیاهی ایران باشد و این ایام به عنوان خاطره خوشی هم به لحاظ علمی و هم به لحاظ اجرایی در اذهان شرکت کنندگان ماندگار شود.


در ادامه این کنفرانس آقای دکتر محمد حسین حکیمی دبیر اجرایی کنفرانس گزارشی از نحوه فعالیت ها و تلاشهای صورت گرفته از تابستان سال گذشته تا کنون پرداخت. وی هدف تمام این تلاشها را رضای حضرت حق و برپایی یک کنفرانس مفید و موثر در راستای توسعه و اعتلای دستاوردهای تخصصی مربوط به حوزه فیزیولوژی گیاهی عنوان کرد.


آقای دکتر احسان زاده رییس انجمن فیزیولوژی گیاهی ایران دیگر سخنران مراسم افتتاحیه این کنفرانس بود که در سخنان خود با اشاره به تاریخچه سه ساله فعالیت های این انجمن، گزارشی از عملکرد هیات مدیره را به اطلاع حاضران رساند. وی همچنین با بیان اینکه دوره اول هیأت مدیره انجمن به پایان رسیده است از همه همکاران خود در این هیأت تشکر و قدردانی کرد و از برگزاری انتخابات هیأت مدیره جدید در بعدازظهر روز پنجشنبه 8 اردیبهشت جاری خبرداد.


در پایان این مراسم آقای دکتر منصور شریعتی، دبیر علمی این کنفرانس گزارشی از نحوه فراخوان و دریافت مقالات برای ارایه در کنفرانس یادشده پرداخت و گفت: در این زمینه 760 مقاله به دبیرخانه کنفرانس ارسال شده که از این میان 524 مقاله پذیرفته شده است. وي افزود از اين تعداد 20 مقاله به صورت سخنرانی و بقیه به صورت پوستر ارايه خواهدشد

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا